Zeptejte se odborníka (8-16.30 hod) +420 724 500 960 / cornilleau@domafit.cz / Poradna

Proč se registrovat?

Rychlý nákup. Stačí vložit zboží do košíku, dodací adresu předvyplníme za vás.

Nemáte účet? Zaregistrujte se

Reklamační řád

  • Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Záruční doba na námi dodávané zboží činí 120 měsíců na OUTDOOR stoly, 36 měsíců na INDOOR stoly a 24 měsíců na doplňky, pokud není uvedeno jinak.
  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží době vada, má kupující nárok tuto vadu reklamovat. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, neodborné montáže, nesprávného používání, nebo jiného nesprávného zásahu.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění.
  • Reklamační řízení lze zahájit, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání zásady obecné hygieny.
  • Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
  • Podle občanského zákoníku č.367/2000 má kupující právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nás písemně kontaktovat a zboží odeslat zpět prodávajícímu v uvedené lhůtě. Určující je datum odeslání zboží kupujícím. Doporučujeme odesílat zboží v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky používání a mělo by být v nepoškozeném stavu. V případě, že bude vráceno zboží, které je nekompletní, poškozené, opotřebované nebo bez příslušenství, je prodávající oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla v důsledku užívání zboží. Pokud povaha zboží neumožňuje poslat jej poštovní cestou tak, aby se nepoškodilo, uhradí zákazník prodávajícímu náklady na demontáž a odvoz zboží, a to dle sazebníku servisních prací, uvedených na tomto webu. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat ceně zboží. Zboží se nevrací na dobírku. Takto zasílané zboží se nepřijímá a vrací se zpět odesílateli.